Aby rodiče a děti mohli zažívat úspěch
Místo pro rodiče a učitele, kterým záleží na vzdělání dětí a vztahu s nimi
Představujeme vám projekt
Tvořivá angličtina
Projekt Tvořivá angličtina přináší jasnou a ověřenou cestu, jak učit děti, aby je učení bavilo a mohly zažívat úspěch. Díky ověřeným postupům a efektivním pomůckám pomůžeme dětem nejen zvládat veškeré učivo, ale především rozvíjet jejich logické myšlení, emoční inteligenci a vědomí vlastní hodnoty.
Dlouho jsme hledali a postupně nacházeli postupy, jak učit, aby to fungovalo. Nyní je vše kompletní, smysluplné a prověřené praxí. Pojďte s námi a uvidíte, že to bude stát za to.
Naším cílem je pomoci vám vychovat z vašich dětí sebevědomé, laskavé a úspěšné lidi, kteří umí převzít odpovědnost za svůj spokojený a smysluplný život. To, co Vám nabízíme, jsou:
- Zkušení lektoři – učitelé Tvořivé školy
- Efektivní postupy ověřené mnohaletou praxí
- Názorné pomůcky zdarma ke každé lekci
- Garance dětských psychologů, logopedů a odborníků z praxe


Tvořivá angličtina
Tvořivá angličtina je soubor našich nejlepších, v praxi ověřených postupů, díky kterým se vaše děti naučí všemu potřebnému. Je postavena na práci s jednoduchými, ale vysoce efektivními pomůckami, které vedou děti k rozvoji logického myšlení, emoční inteligence a vědomí vlastní hodnoty. Od dětských psychologů víme, že dítě do 10 let přemýšlí pouze, když mluví, proto učíme děti o všem, co dělají, také hovořit.
Postupujeme od jednoduchého ke složitějšímu. Vždy začínáme tím, co už děti umí. Dodáváme jim tak sebejistotu. Vše se postupně rozvíjí a logicky navazuje. Děti vedeme k přemýšlení a ke kladení otázek. Děti nepodceňujeme ani nepřetěžujeme a necháváme je pracovat vlastním tempem.
Aby učení mělo pro děti osobní význam, pracujeme s konkrétními příklady a životními situacemi. Děti tak mohou učení vnímat jako činnost důležitou pro svůj život. Děti učíme sebekontrole, sebehodnocení a také přijímání odpovědnosti za svá rozhodnutí.
Svým charakterem jsou dané postupy ideální pro postupný rozvoj sebehodnoty dítěte a všech klíčových kompetencí potřebných pro spokojený život.
Slovo autorů
Projekt Tvořivá angličtina stavíme v rámci Tvořivé školy už 25 let. Hledali jsme, vytvářeli a v praxi ověřovali postupy, jak děti učit, aby je učení bavilo, všechno chápali a mohli zažívat úspěch. V naší práci vycházíme ze současných výzkumů dětského mozku a mnohaletých zkušeností nejlepších českých učitelů.
Stavíme na výzkumech švýcarského vývojového psychologa J. Piageta, které potvrdily, že činnosti s vhodnými pomůckami a hovor o pozorovaném jsou genetickým základem pro úspěšný rozvoj logického myšlení a emoční inteligence dětí. Nyní vám naší zkušenost přinášíme na zlatém podnosu tak, aby byla dostupná pro každého.

- Praktický e-průvodce angličtinou
- Promyšleně připravené lekce
- Jednoduché pomůcky a účinné postupy
- Na míru pro česky myslící děti
- Dlouhodobá podpora dětí a rodičů
Náš tým tvoří odborníci s mnohaletou praxí

Mgr. Čeněk Rosecký
ředitel projektu
Tvořivá ŠKOLA
Ředitel a lektor Tvořivé školy, rodinný poradce se zaměřením na vzdělávání, výchovu a na vztahy rodičů s dětmi. Vystudoval Právnickou fakultu MU v Brně, Pedagogickou fakultu OU v Ostravě. V roce 2001 založil akreditovanou vzdělávací instituci a nakladatelství Tvořivá škola. Prošel výcviky tvořivé pedagogiky a systemické pedagogiky. Posledních 25 let se intenzivně věnuje zavádění moderních aktivizujících postupů do škol v České republice a vzdělávání dospělých v oblasti vztahových a osobních potíží.
odborný lektor projektu Tvořivá ANGLIČTINA
Pedagožka, autorka a lektorka akreditované vzdělávací agentury Tvořivá škola. V roce 2003 ukončila rozšiřující studium angličtiny na Pedagogické fakultě MU v Brně a v roce 2017 složila mezinárodně uznávanou zkoušku First Certificate in English. Má 22 let praxe na Soukromé ZŠ v Brně na postu učitele na 1. stupni ZŠ a 10 let praxe lektora Tvořivé školy. Je autorkou setů postupů Tvořivá angličtina I. – IV.

Mgr. Jiří Halda
GARANT
PROJEKTU
Uznávaný speciální pedagog, lektor a rodinný terapeut. Orientuje se na problematiku vzdělávání a výchovy dětí, předškolní zralost, poruchy učení a komunikační dovednosti. Vystudoval PedF v Hradci Králové – učitelství pro 1. stupeň ZŠ a PedF UP v Olomouci – speciální pedagogika (obor surdopedie, psychopedie). Má 12 let praxe na ZŠ. Od roku 2007 pracuje jako poradce a odborný lektor v řadě projektů zaměřených na výuku a výchovu dětí.